nedeľa 28. apríla 2013

1997 Purple Panic Christie - Lili

Nádherné ohybné černoštiatko. Veľmi by som chcela celú sériu. Na nešťastie som si nevšimla, že jej Mattel dal sukničku, čo trošku znemožňuje vyniknúť jej krásne pohyblivému telíčku. Tekutinky na farbenie vláskov už ostalo vo fľaštičke pomerne a vzhľadom na vek tejto chemickej zlúčeniny ju asi nikdy nevyužijem. Trochu ma prekvapila aj farba tenisiek, ktorá je staroružová a podľa mňa sa k celkovému vzhľadu bábiky moc nehodí, ale tak to asi chceli 😊
Má však krásny zamatový ruksačík a príjemnú mendžestrovú sukničku
Najprv malý obrázok celej série











Spolu s Monikou





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....