sobota 13. marca 2021

Balík z US 1/2021, 1. časť

 Ahojte priatelia 😍 Prehupneme sa do roku 2021 a predstavíme si prvý balík z US, ktorý som dúfala, že dorazí ešte v roku 2020, no nepodarilo sa. V tomto balíku som mala len jednu časť pre seba, jedna bábika išla k Ľubovi a zvyšok k Lucke, fotiek je strašne veľa, takže som ich rozdelila na dve časti.

Jedny z Dianých šiat

Mutya, tou som bola očarená. Je fakt nádherná a to Kiry so zubami nemusím.






Šaty pre Lady Di bolo niečo, čo ma doslova odzbrojilo. Nádhera.














16 komentárov:

  1. Teda nádhera. Hlavně ta Liz. Můj sen, ale ceny jsou tak vysoké,že to snem zůstane.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. To som vôbec netušila, ani neviem, ako vychádzajú jej ceny, mňa tieto celebritné bábiky moc neberú.

      Odstrániť
    2. Přání je hodně https://anawibarbie.blogspot.com/2020/07/seznamy-snu.html?m=1

      Odstrániť
  2. Obdivuji krásné panenky i oblečky.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. To veru áno, ešteže boli také obrovské, že som nemala šancu obliecť ich nejakej svojej bábike.

      Odstrániť
  4. Na tento šatník Lady Di som pozerala na FB, kde nám ho už Lucka predviedla. Najviac sa mi páčia červené krátke šaty a dlhé čierne šaty.😊
    Elizabeth je môj dlhoročný zberateľský sen.💖 Mutya je krásna, ale ani tú veľmi nemusím.😁

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie šatočky boli úžasné. Krásne vypracovanie, materiál.
      No teda, to si už druhá. Mutya je veľmi zaujímavá, na živo pôsobí o mnoho krajšie ako na fotkách, ale Carlyle má aj krajšie bábiky.

      Odstrániť
  5. Wow, ten šatník je fakt super, parádní modely. No a Liz je taky kouzelná, jako živá, i kdy její fialkové oči... Mutya mi moc nesedí, vadí mi by obrovské oči, ale šaty má krásné ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Šatník aj modely boli fakt úžasné, ešteže boli také veľké, inak by som už o nich asi uvažovala. Liz ma osobne neberie, ale je pekná. Mutya je na živo veľmi zaujímavá, ale chápem, že tie guľaté oči nemusia každému sedieť.

      Odstrániť
  6. Ten šatník je nádherný. A Liz. Kiru bych strašně ráda viděla někde naživo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bolo to všetko veľmi pekné :-) Za možnosť vidieť Mutyu som veľmi vďačná, reálne je nádherná.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....