nedeľa 2. novembra 2014

2014 Barbie Look on the red carpet pink gown - Susannah

Mne sa podarilo vidieť všekty dievčatá z tejto série normálne v Dráčiku, aj keď nikdy nie pokope. Napriek všeobecnej obľúbenosti Goddess, mne sa najviac páčila Makcie, len mi vadil jej "nude" rúž. Tak som ju prvýkrát v Dráčiku v Auparku nechala tam.
Goddess si môžete prezrieť u Ľuba či Hanneton, u Ľuba nájdete aj blond Aphrodité a brunetku Aprhodité nájdete u Jitky

Potom mi to začalo byť ľúto, že som ju tam v Dráčiku vtedy nechala, lebo som ju už videla iba na internetových ponukách. Tak som si hovorila, že čo už. Lenže potom prišli fotky od Zuzky do súťaže Lily hľadá topmodely a topmodelky, kde ona predstavila svoju Melissu. Keď mi Zuzka navrhla, že mi pošle peniažky na narodeniny, nech si nejakú bábiku kúpim, spýtala som sa jej, či u nich dostať ešte túto krásku a ona, že áno. Tak som dostala ju. Ako viete, Zuzka riešila moje narodeniny viac ako dva mesiace dopredu a preto Susannah prišla už začiatkom augusta a na moje prekvapenie neprišla sama, ale o tom neskôr. Rozhodla som sa, že ju nevybalím až do narodenín a tak som sa tešila, keď nadišla konečne po viac ako dvoch mesiacoch vytúžená sobota 18. 10. a ja som sa mohla Zuzke (ako ju samozrejme volám) pozrieť z očí do očí bez priehľadného plastu. Takže dosť mojich rečí: Susannah








Druhá séria fotiek vznikla presne o týždeň neskôr v sobotu 25. 10. Bola som u maminy doma a keďže ona mala bronchitídu, vzala som Šedíka na dvojhodinovú prechádzku (trochu sme zablúdili do Seliec) Smějící se keďže sme išli len my dvaja, zobrala som si so sebou aj nejaké slečny na fotenie Úžasný





Táto séria fotiek vznikla v nedeľu (26. 10) u maminy v obývačke

Už ste sa niekedy pýtali samých seba, po kom to zberateľstvo máte??? U mňa je to jasné! Aká matka, taká Katka (či Veronika?)

Susannah s knižkou podľa ktorej som vyberala podobu mena Zuzana, aby samozrejme mala meno aj po anjelikovi, vďaka ktorému ju mám




Verili by ste tomu, že to, že Susannah nemá šaty, ale korzet a sukňu som zistila po viac ako týždni? Smějící se


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....