streda 19. novembra 2014

Angie v šatách

Nakoľko sa mi stále nedarí nafotiť prekrásne darčeky, ktoré som dostala k narodeninám od Terezky a Blanky, tak prinášam niečo z archívu. Tieto fotky som fotila dávnejšie, ale Jitka dnes predstavila svoju nádhernú kučeravú Steffie a tak mi pripomenula, že keď už mám tie fotky aj zmenšené v noťase, tak je čas niečo vypľuť.
Mimochodom, komu som ešte nedala vedieť, ale myslím, že som to zvládla všetkým, včera a dnes som už konečne odoslala balíčky 😊 tak potom dajte vedieť, že dorazili OK

Keď sme tak okrajovo pri Steffie, tak milujem tú novú z Look. Teraz tie štyri fotky obleteli celý internet a mne sa páčia. Úžasné sú všetky štyri.

Tieto šaty som fotila už viackrát, naposledy na Amande. Tam som vtedy spomínala, že som ich našla ako doplnkové šaty. Nedávno som ich však našla aj na bábike, preto som sa ich vlastne rozhodla nafotiť ešte raz.


No a už Angie














Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....