streda 8. novembra 2017

2015 Lavender Luxe™ Barbie® Doll - Aries

Ahojte :-) Po kratšom čase, som tu zase. Dnes si predstavíme bábiku, ktorú mám doma už dlho, ale vybalila som ju iba nedávno. Kúpila som ju v apríli(dubnu) počas mojej prvej návštevy Hamley´s. Išla som tam hlavne kvôli nej, ale aj pre celkový záujem. Fotky pôvodne mali byť iné a krajšie a aj z vybaľovanie, ale fotila som na partnerov mobil a neskôr som sa dozvedela, že v jeho mobile nie je žiadna pamäťová karta a keďže mi chcel odfotiť autá v Mercedese, tak moje fotky vymazal. Takže som to následne prefotila na môj mobil, ale fotky nemajú moc reálne farby. Šaty sú krásne jemne fialkové a na mojich fotkách vyzerajú šedivé, vlásky sú menej žiarivo červené. Sú žiarivo červené, ale na mojich fotkách vyzerajú červené v tóne "Ariel", čo reálne nie sú. Ale to ma inšpirovalo k jej menu. Pôvodne som chcela jej dokonca Ariel, ale nakoniec som chcela ponechať moju zvieratovnícku tradíciu pri mojich Silkstonkách a tak Aries - Baran. Osobne si ani nespomínam na nejakého Barana v mojom okolí, aj keď Ex sa mal narodiť ako Baran a občas bol neskutočne tvrdohlavý. Do istej miery, ale menšej sa takto prejavuje aj terajší, keďže medzi ich dátum narodenia sú len dva dni. Aspoň sa mi to dobre pamätá.


Musím sa priznať, že jej slávnostné trblietavé líčenie sa mi veľmi páči a hlavne sa mi páči odtieň rúžu, ktorý táto bábika má.




Topánky sú pre mňa klasické Silkstone - s hlbokým výrezom vo vnútornom priehlavku.















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....