nedeľa 8. júla 2018

2004 She means business Veronique Perrin

Ahojte 😊 Dnes si predstavíme tretiu IT slečnu v mojom živote a druhú v mojej zbierke. Do tváre Veronique (teda do oboch verzíí) som sa zamilovala a je to moja najobľúbenejšia tvárička u IT, ale mám rada aj iné, v podstate už takmer pri všetkých tvárach som si našla nejakú obľúbenkyňu.
Túto slečnu spolu s mnohými staršími aj novšími Veronikami som mala vo watch liste na ebay už nejakú tú dobu, ale raz som sa nudila v práci (áno, bol aj takýto čas), som brúzdala aj európske ebay a tam som našla túto krásku za úžasnú cenu. Nebola úplne nová a mala zlomený opätok na topánke, čo som brala ako maličkosť a nebol k nej kufrík, ale inak bola pre mňa dokonalá a cena aj s poštou pod 100€ ma rozhodne presvedčila. Bábika došla po týždni z Anglicka ku mne do práce a tam aj vznikli prvé fotky.

Pôvodné balenie (fotka z ebay)

Moja Veronička došla 18. 05. a prvé fotky teda vznikli v práci


Čo som si hneď všimla, že nemá tie dlhé prsty, ktoré mi u IT bábik dosť vadia, pretože mi prídu v nepomere k veľkosti Barbie a veľkosti IT. Teda, príde mi, že IT sú len o niečo vyššie ako Barbie, ale prsty majú oveľa väčšie.

Zberateľky IT sa na mne asi teraz budú smiať, ale keďže ja som originál zabalenú IT ešte nemala a táto sa k tomu blížila najviac, bola som unesená z krabičky na topánky

V pozadí vidíte telíčko Barbie, vtedy mi ani nenapadlo porovnať ich výšku. Telíčko ako už viete dostala Morgana.

V krabici ešte bol zabalený stojan, fotky zo stredy 27. 06.


Tieto fotky boli fotené včera, v sobotu, 07. 07. za internetovej asistencie Mary a práve jej nedávna účasť v druhej sérii A-Z výzvy ma inšpirovala k tejto fotke, nakoľko mali tému Grunge & Glamour, teda niečo ako Hnus a elegancia, k čomu mi dopomohli tieto fľaštičky od alkoholického nápoja Frisco a podobne, ktoré tam ostali zrejme po piatkovej noci.



Krabička na topánky

Vlasy sú krásne a vlnité


Podpätok zlepil partner, ani neviem, už ktorá topánočka to bola, aby som sa priznala, nie je to vidieť, topánočky sú však už majú vekom popraskanú kožu a sú bábike dosť veľké


Blúzka je bez rukávov, nakoľko rukávy pod sačko by sa už nevmestili, aj tak sú strašne úzke. Ľavý lakeť žiaľ bábike už praskol, ale nakoľko u mňa bude viac-menej zavretá vo vitrínke v jej oblečení, tak mi to nevadí.



Blúzka je bodyčko


Vlasy majú skôr takúto farbu, sú viac hnedé ako červené, ale inak mi išlo o to odfotiť mihalnice.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....