utorok 31. júla 2018

Májové košické stretnutie

Ahojte 😉Dlhšie som sa nedostala k blogu, ale teraz som si našla trošku času. Ako názov napovedá, pôjde o fotky z košického stretnutia v Košiciach s jednou úžasnou talentovanou vtipnou milou príjemnou inteligentnou šikovnou kreatívnou a mnoho ďalších vlastností by som asi mohla vymenovať, ale viete sami, aká úžasná je pivárka Heňa.
Musím sa priznať, že som mala jemnú nervozitu z tohto stretnutia, nakoľko s Heňou nie som v až tak intenzívnou a intímnom kontakte ako trebárs s Nikčou, Deniskou, Hanneton a Ľubkom. Napriek tomu to bolo úplne uvoľnené a úplne super. Poprosila som Heňu o jej vtedajšiu úžasnú novinku Jacka Sparrowa a bábiku, do ktorej som sa zamilovala hnavne kvôli jej fotkám v súťaži - Šeherezádu. Ona ma tiež poprosila o pár kočiek a ako svoju aktuálnu novinku som vzala so sebou pretelenú Morganu.

Domáca príprava

Prvé vybaľovačky



























Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....