pondelok 17. októbra 2022

Barbie na videu

Ahojte priatelia ☺Po dlhšom čase som sa opäť dostala k napísaniu článku. Opäť raz som triedila fotky a našla som aj pár videí, tak ak by ste mali záujem, môžete sa pozrieť.


Toto video som robila pre známu, ktorá sa dozvedela, že zbieram Barbie, tak prosím ospravedlňte náš "poriadok" a pána Asistenta.



Druhé video je z dňa, kedy sme sa s Luckou vybrali za pani do Pezinku, čo bolo v apríli minulého roku a odtiaľ som si vtedy doniesla Princeznú Afriky, ktorá dnes už u mňa nebýva, ale s pani som si vtedy dohodla obchod na jeden skvost, ktorý teda mám už viac ako rok doma a stále čaká na svoje oficiálne predstavenie a od Lucky som si vtedy tiež priniesla ešte jednu krásku, ktorú som nedávno nafotila, takže to tiež bude čoskoro na blogu. 



11 komentárov:

  1. Krása, kde jsou ty časy, kdy jsi měla doma tolik vitrín a v nich Barbie. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, to boli časy, keď fakt v obývačke boli všade Barbie.

      Odstrániť
  2. Krásná podívaná. Ty popletené oblečky u různých barbie mi připadají jako kvíz: uhádněte, co jsou barbie a jejich oblečky :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Áno, pani kupovala zvlášť bábiky a zvlášť oblečky, takže to občas bolo mätúce, ale dali sa tam nájsť skvost.

      Odstrániť
  3. Díky moc, že jsi nás nechala nahlédnout do své Barbie expozice! Eva

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, to je už žiaľ len minulosť, ale som rada, že to mám takto zdokumentované.

      Odstrániť
  4. Nádherné panenky, to jsou skvosty. Docela mě zaujalo, jak máš panenky i s prckem relativně volně dostupné. Já měla všechno za sklem...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To bolo, kým bol úplne maličký a nevedel si ich zobrať. Keď podrástol, tak som ich zablokovala a potom, keď mal rok, tak som vlastne značnú časť rozpredala a teraz ich nemá prístupné takmer vôbec.

      Odstrániť
  5. Ach, mne je len ľúto, že to už vo vitrínach u Teba takto nevyzerá.😌 Mňa by porazilo mať rockerku Debbie Harry v šatách od DOTW France 🤣🤣🤣

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mary: Ach, mne je len ľúto, že to už vo vitrínach u Teba takto nevyzerá.😌 Mňa by porazilo mať rockerku Debbie Harry v šatách od DOTW France 🤣🤣🤣

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si myslím, že všetko je tak, ako má byť.
      No pani kupovala zvlášť bábiky, zvlášť šaty a mala pre mňa veľmi zaujímavý prístup k zberateľstvu. Tých skvostov, ktoré tam človek musel hľadať, bolo viac.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....