štvrtok 20. júna 2024

Apríl v obchodoch

 Ahojte 😏 Chcela by som vám síce predstaviť najprv vianočné prírastky a tohtoročné, ale akosi sa mi to vôbec nedarí a jediné, čo v poslednej dobe zvládam pre tento blog, sú fotky z obchodov, tak vám ich sem dám.

Plavkové a pyžamkové RH ma veľmi milo prekvapili. Sú nádherné. 



Slizové RH sú tiež krásne.






Krásny organizér v Pepcu. Aj ľutujem, že som si ho nezobrala.







Oblečenie pre HR, ani som netušila, že niečo také existuje.







2 komentáre:

  1. Oblečenie pre RH je super 😊 Nechápem ako také detaily na to oblečenie dokážu spraviť... Náhodoune sa veľmi tento koncept týchto článkov páči 🥰. Je to pecka 😄 rob ich prosím kľudne ďalej!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, to oblečenie pre ne ma veľmi láka 😀 mám jednu nahú Sunny, takže asi niečo dostane časom 🤭
      Ooo...ďakujem, určite niečo z obchodov ešte bude a budú hádam časom aj predstavovačky

      Odstrániť

Letné obchodové

Ahojte priatelia 💖 Včera som zistila, že nemám ešte spracované fotky ani z Vianoc 2022 a nie to z Vianoc 2023, ale tak mám kopu fotiek z ob...