sobota 12. októbra 2013

2013 Morská panna meniteľné prvky brunett - Linda

Na druhý deň po našom prílete sme išli kúpiť pár potravín do supermarketu v Polise, kde som zbadala pár Barbie. Medzi nimi boli aj morské panny s meniteľnými prvkami, mali všetky tri a aj obe motýlie slečny. Dlhšie som vyberala medzi ružovou a fialovou blondínkou, šla som sa poradiť s Vikym a ten sklamane povedal, že jeho favoritku som už vyriadila, čo bola hnedovláska. Tak som nakoniec zobrala ju. Priznám sa, že na Slovensku ma táto bábika v žiadnej forme neoslovila a brala som ju ako nutné zlo mojej zbierky, keďže raz chcem mať všetky morské panny, ktoré zároveň nie sú vílami. Ale na Cypre bola lacnejšia ako tu a tu sa pomaly vytráca a trochu som dostala strach, že ju nakoniec budem kupovať za drahé peniaze zo zahraničia, tak som ju zobrala a na koniec ma celkom oslovila. Takže tu je môj suvenír Linda :-)






Plastová plutva

Látkový chvostík

Bábika má pomerne riedke vlásky, najlepšie to vidieť na mieste, kde má byť osadená korunka.

Plavkovú časť má bábika namaľovanú priamo na tele

Bábike sa dá vyzliecť chvost, ktorý vlastne tvorí tú meniteľnú časť, čo bolo pre mňa sklamaním, že tá meniteľnosť prvkov je vlastne obyčajné prastaré prezliekanie bárbin, ktoré som ako malá robila s nimi asi najčastejšie :D


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....