sobota 19. októbra 2013

Západ slnka, more a Chango

Nádherná Chango v západe slnka, táto bábika ma na dovolenke úplne dostala a strašne som sa do nej zamilovala :-)
Viky tieto fotky fotil nastavením foťáku tak, aby jedna bola s bleskom a druhá bez. Keďže som sa pri pozeraní doma pri niektorých nevedela rozhodnúť, ktorá z dvojice je lepšia, dala som sem obe :) Chcela som ich dať k sebe a hoci tu pri písaní mi ich ukazuje pri sebe, v konečnom dôsledku ich v článku zobrazuje pod sebou, som sklamaná :(

Papaprazovská fotka ako umývam Lindu od tých minikamienkov :)


Tento článok mi trvalo urobiť asi najdlhšie zo všetkých mojich článkov a nevyšlo to tak, ako som si to predstavovala :( Nuž škoda :(

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....