streda 25. októbra 2017

2016 Birthday wishies - Anastasia

Ahojte Usmívající se Pôvodne som dnes chcela iný článok, ale keď som prehrabávala fotky v mobile (je ich vyše 300!!!!), tak medz prvými bábikovskými boli fotky práve tejto bábiky, ktorú som si na pošte podľa dátumu z fotiek vybrala 15. 05. 2017 a teda viac ako 5 mesiacov bola zabalená v krabici, keďže som ju rozbalila v pred týždňom v stredu, na moje narodky. Táto bábika je pre mňa láska na prvý pohľad, prvýkrát som ju videla v AllToys v Nitre, na mojej poslednej návšteve Mary, takže ona si bude pamätať, aká som z nej bola nadšená. Druhýkrát som ju videla v AllToys v Avione v Bratislave, kde som bola vtedy spolu s Ľubom, ale nemala som vtedy na ňu dostatk financií a zakúpila som si vtedy I can be Iceskater AA, nádhernú Goddessku. Ale túžba priamo po tejto bábike ostala vo mne, lenže potom sa po nej zľahla zem, tak som si hovorila, že mi nebude súdená. Lenže to by nebol môj najdrahší partner, ktorý momentálne vedľa mňa spí a takto trávi naše spoločné voľno, ale nevadí mi to, aspoň som sa prepracovala k blogu, s ktorým sme pokukávali na nete, ktorá bábika sa mi páči a keď som na modrom koníkovi uvidela, že pani predáva túto bábiku, ostala som ako obarená a on, že čo je a ja že tak túto by som ozaj veľmi chcela a on, že OK, že to má k narodkám. Ďakujem, pokladík.

Priznám sa, že sa mi veľmi páčia všetky tri verzie tejto bábiky, Ľubkova hispánska Skipper je úžasná, a tiež je mojim takým snom ešte získať Pazette z tejto série, ktorá mi príde úžasne romantická.

Fotky z 15.05.



Tak a fotky z 18. 10., čo sú aj jedny z prvých fotiek bábik v novom podnájme.






Kto si všimne, tak Anastasia stojí na partnerovom notebooku :-)








Som zamilovaná do jej modro-zelených očí. Sú pre mňa nezvyčajné a hlavne nimi ma bábika upútala.


Šaty mi na spodu foťák dal do takého modro-fialového nádychu, ale sú po celej dĺžke ružové.


Topánočky sú rovnaké ako má trebárs DOTW Argentína, či Look City Shine Aphrodité





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....