sobota 21. októbra 2017

Veľké ospravedlnenie zdôvodnené veľkými zmenami

Ahojte Usmívající se Dlhšie som tu nebola a rovn poviem, že dnešný článok bude "len" kecací, ale sľubujem, že čoskoro dorazí aj nejaký ten klasický s fotkami bábik. V provom rade sa Vám všetkým chcem ospravedlniť za svoju nečinnosť na vlastnom i iných blogoch. Mnohí ma máte aj facebooku a tak viete, že už tri týždne bývam s partnerom v novom byte, mám nový notebook a včera nám konečne zapojili internet. Všetky "krásy" sťahovania Vám rozpíšem niekedy v najbližších dňoch. Zároveň sa Vám všetkým chcem poďakovať za blahoželania k narodeninám a podporu, ktorú mi dávate.
Zároveň Vás chcem všetkých poprosiť, aby ste mi už na starú adresu nič neposielali, ex spolubývajúca je fajn a odovzdá mi to, ale aj tak. Novú adresu v prípade záujmu poskytnem mailom alebo vo facebookových správach.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....