streda 17. januára 2018

DOTW China 2012

Ahojte Usmívající se Ako vidíte názov článku, táto bábika bola u mňa iba na návšteve a hoci som si ju našla na stole v práci v utorok 10. 10., teda deň po pohrebe, o ktorom ešte bude niekedy možno reč, bola som z nej nadšená. Keď som ju zbadala na bazoši za 10€ v takmer 100% stave, vedela som, že ju musím pre niekoho zobrať. Terka už dávno pred našim osobným stretnutím urobila veľký dojem, ale počas neho mi viackrát rozprávala o tejto bábike aj o tom, že nechápe prečo je drahšia než ostatné DOTW, ktoré sa predávajú. Videla som jej túžbu po tejto Kayle/Lei. Bábike samotnej nebolo absolútne nič, len nemala svoje krásne náušnice, ani topánočky, náramok či pandičku, ale samotná bábika prišla úplne v poriadku. Nafotila som ju rovno v práci. Krásne fotky tejto bábiky nájdete aj u Mary či Nikol.

Predajné balenie & promo

Moje fotky:















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....