piatok 5. januára 2018

DOTW Polynesian - Polly

Ahojte Usmívající se Ako som už spomínala nedávno pri predstavovaní mojej Manuely, nechcela som teraz už v minulom roku rozširovať bábiky z DOTW, čo sa mi moc nepodarilo a rovno poviem, že sa mi to nedarí ani v novom roku, ale to si ukážeme neskôr. Túto bábiku som zbadala u Jitky - Skytky na mimibazaru.cz a hneď som vedela, že som ju musela mať. Došla mi už v októbri, ale chcela som si ju nechať pod stromček.

Ako Ste mohli vidieť, tak som fotila hneď po Vianociach, 25. 12., kedy som stihla pofotiť hneď dve bábiky, čo bolo úplne super. 26. 12. bola však už hmla a tma a fotenie bolo ta tam, na ďalší deň, 27. 12. ale opäť vyšlo slniečko, ale hneď ráno nás z takejtej relax vianočnej pohody telefonát od úplnej úžasnej a nádhernej babuľky, či jej môj partner nepríde pomôcť na predajňu, keďže začal výpredaj a jej neprišli ľudia do práce, takže sa ráno vydal na pár hodín do Eurovei. My sme sa už pár dní bavili, že by sme chceli ísť po obchodoch a tak mi povedal, aby som potom prišla po neho, ale to už je iný príbeh.

Polly dostala meno po pesničky od Nirvany. Ak máte chuť, môžte si ju pustiť:

Predná strana krabice

Zadná strana krabice

Balenie

Príslušenstvo



Polly som vzala vonku cestou na bus, kedy sme si s drahým povedali, že keď skončí v Eurovei, že pôjdeme do nejakého nábytku pozrieť nejaký nočný stolík, ktorý nám tu trošku chýba.


Polly som so sebou zobrala na cestu za partnerom do Eurovei, kde po sviatkoch išiel pomôcť do našej najväčšej predajne, kde jeho kamarátka z KE prevádzkovou manažérkou. Čau Monička.



Pôvodne som Vám tento článok chcela uverejniť hneď 27.12., kedy som fotky s Polly urobila, ale o dva dni sa neskutočne zmenilo počasie a som rada, že Vám to môžem ukázať. Sú to fotky z prednej strany pred bytovkou, kde je menší parčík s pár kríčkami a lavičkami.

Na fotke to nevyzerá, ale na chodníku bola súvislá vrstva ľadu.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....