pondelok 10. septembra 2018

Mermaid Barbie 2012 - Madison II.

Ahojte 😊 Ako som už spomínala v minulom článku pri Uni, tak si postupne predstavíme tri bábiky, ktoré by som u seba nečakala ani ja sama, prvá bola práve Uni a nečakala som ju z dôvodu toho, že bola proste mimo moju zberateľskú oblasť. Druhú bábiku, ktorú si predstavíme tak trochu dnes, som u seba nečakala z dôvodu toho, že ju už mám, ale hneď ako som ju dostala, tak som vedela, že potrebujem ešte jednu na vybalenie. V tomto presvedčení ma ešte utvrdila minuloročná návšteva u Terky, kde som mohla vidieť túto bábiku vybalenú a v civile a to ma ešte viac utvrdilo v tom, že ju chcem vybaliť a zároveň ju chcem mať ako taký svätý grál môjho zberateľstva.

Druhá Madison mi prišla cez SK-ebay, ktorý sa teraz už voaljú USA-balík a na moje obrovské prekvapenie prešla bez colného konania, čo pri jej cene som ušetrila nesktočnú pálku, keďže stála cez 200 dolárov + poštovné. DHLkár mi ju priniesol pomerne neskoro popoludní a tak moje prvé fotky nie sú nič moc, sú zo 16. 07.



Tieto fotky vznikli na druhý deň 17. 07. ráno










Tieto fotky vznikli 17. 07. o 22hej, v mobile vyzerali celkom fajn, ale takto v noťase to nie je žiadna sláva, to musím uznať. Žiaľ, sú to ich jediné spoločné fotky, tak mi to hádam prepáčite.









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....