sobota 25. augusta 2018

Mermaid Barbie puzzle

Ahojte 😊 Dnes vám chcem predstaviť prekrásny darček od Nikol k narodeninám. Nebojte sa, nič ste nepremeškali, tie tohtoročné ešte len budem mať 😀 Jedná sa o spojenie pre mňa dvoch mojich veľkých hobby a to Barbie a puzzle. Puzzle som mala doma už asi mesiac a veľmi som ho nechcela rozbaľovať pred plánovaným sťahovaním, ale nakoniec som si ho chcela aspoň pozrieť s tým, že veď možno ho postavím. Rozbalila som ho v nedeľu 19.08. ráno. Necítila som sa veľmi dobre, bolo mi teplo a nemala som na nič náladu (ako ísť von s partnerom, ktorý ma prehováral, ísť na stretko s dievčatami), len som striedavo stavala a ležala otrávená v posteli, ale napriek všetkému sa mi puzzle podarilo postaviť ešte v ten deň. Ani si nespomínam, kedy som dostavala hoci 500 dielikové puzzle v priebehu jedného dňa. Myslím, že jedno 500vkové som stavala naposledy týždeň, o "klasických" 1000ka radšej pomlčím.

Puzzle má krásnu krabičku, z tej som unesená a určite si ju uchovám, ak to bude priestorovo možné.

Priznám sa, že čo sa týka kvality som mala trošku obavy, predsa len je to puzzle robené na objednávku, ale bolo to celkom OK, už som zažila aj horšiu kvalitu, ale ostávali po kockách odbrinky, ale dalo sa to zniesť.

Hurá na triedenie

Ako prvé som našla ústa, keďže boli najvýraznejšie


Potom som sa presunula z kuchyne do izby, kde som puzzle presunula na nočný stolík s tým, že sa tam asi nezmestí, zmestilo sa na milimeter presne.

Pomaly bude tvár





Posledné kúsky pozadia sú pre mňa vždy najhoršie.

Tradá

V stredu sme sa stretli s dievčatami na Zlatých Pieskoch a keďže oproti bolo hneď Asko, tak sme sa tam zbehli pozrieť a rovno som tam kúpila rám, takže vo štvrtok som sa rozhodla, že puzzle zlepím a zarámujem. Lenže ja inteligentka som si ho pred stavbou nepodložila, takže som ho musela podkladať dodatočne, čo je vždy náročnejšie a asi takto to na chvíľu vyzeralo. Na šťastie už raz postavené puzzle je vždy jednoduchšie poskladať než na prvýkrát.

Musím sa priznať, že v tomto prípade som neodhadla úplne mieru lepidla, takže schlo pomeerne dlho.

Zaschnuté

A už aj zarámované

Mermaidky spolu


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....