štvrtok 7. marca 2019

Kolekcie & skupinovky

Ahojte 😊 Viem, že sa vám a ani svojim bábikám nevenujem tak úplne ako by som chcela, ale je to tým, že sa stále ešte zaúčam v novej práci a dosť ma to vyčerpáva a tiež som sa snažila učiť na polročný test z angličtiny a tiež som pracovala na novom projekte, ktorý vám časom predstavím. Práve popri práci na tomto projekte vznikli nasledujúce fotky, ktoré sú len tak pre radosť a ja si myslím, že by ste o ne nemali prísť. Ide v podstate o bábiky z mojej prvej vitrínky, ktorá je umiestnená v rohu oproti vstupu do obývačky, takže ju z mojej zbierky vidíte ako úplne prvú.

Holiday patria vo všeobecnosti k obľúbeným Barbie. Aj u mňa sa ich nakopilo hneď niekoľko. Jedna mi na tejto fotke chýba a to hlavne preto, že je stále v krabičke nevybalená. Jedná sa o klasickú verziu 1998. Inak sú tu všetky. Trónia na vrchu vitrínky.

Blond - 1996, 2012, 2013

K-mart verzie - 2013 a 2012

Holiday černošky, aj keď nie je žiadna nijako zvlášť tmavá - 2013, 2003 a 2016

Holiday 2017 je mojou jedinou hispánskou verziou vianočky.

Druhú najvyššiu poličku vo vitrínke obsadili narodeninové Barbie. K nim som dodala aj Quinceaneru, keďže je to bábika k sviatku pocty dosiahnutia 15. roku života dievčaťa v latino krajinách.

Birthday Wishes

Quinceaňera

Túto fotku som poslala aj pánovi, ktoré obe dámy navrhol.


Dolls of the world som nikdy nechcela mať nejako veľa. Akosi sa mi to nepodarilo. Rozhodla som sa ich rozdeliť podľa kontinentov, len som akosi zistila, že mi zmizla fotka Indonézie a Ázie. Ak nájdem, dodám.

Afrika

Európa - Írsko, Taliansko, Škótsko a opäť Írsko

Austrália a oceánia - Polynézia

Amerika - Argentína, Mexiko, Artic (bábika nemá priamo krajinu, ktorú by zastupovala), Kanada a opäť Mexiko.

Severná Amerika, konkrétne Kanada.

Tak som fotky dohľadala a môžem vám ich sem dať:

Ázia

Goddess 1998

Oriental 1980

Teresa 1990

Kayla/Lea 2000

Mackie 1991

Generation Girl 1998


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....