sobota 9. marca 2019

Šaty od Style Barbie

Ahojte Usmívající se Ako samotný názov článku napovedá, dnes si dáme článok so šatičkami a to konkrétne od Style Barbie. Vykšeftovala som ich za pár korún niekde z Čiech a takmer rok mi ich s láskou opatrovala Lucka, za čo jej veľmi ĎAKUJEM. Na koniec som sa rozhodla, že mi ich pošle, lebo naozaj neviem, kedy budem môcť zavítať opäť do Prahy, hoci by som veľmi chcela.
Šaty na originál bábike môžte vidieť u Ľuba. Ja som z tejto série mala doma Teresu a Raquelle, ale obe išli v priebehu minulého roku bývať do nových domovov, o čom ešte bude samostatný článok.

Šatočky som chcela nafotiť na nejakej kĺbovej bábike a ako prvú som vytiahla svoju Fashionistas Sporty, ale zdalo sa mi, že čelenka v jej vlasoch zanikne a tak som skúsila dať oblečenie na blondínku Fashionistas Barbie a dala som zahlasovať na facebooku. Výsledok hlasovania môžte vidieť nižšie.


Tričko


Nohavice


Náramok

Náhrdelník

Čelenka

Topánočky


Bundička zozadu











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....