streda 3. júna 2020

1996 Sparkle Beach Kira - Kitty

Ahojte priatelia 😊 Dlhšie som sa vám neozvala, ale však pri mojej pravidelnosti to nie je nič nezvyčajné, ale každopádne, kto ma sledujete na facebooku viete, že v poslednej dobe mi vďaka úžasným ženám spoza rieky Moravy prišli krásne prírastky a je čas si predstaviť prvý.
S Vílinkou sme už dlhšie boli dohodnuté, že mi podaruje nejakú plážovku, ona furt, že mi chce dať niečo, keď už budem na materskej, na tej už teda som 4tý týždeň a idem sa z toho zblázniť. Nakoniec vyhrala Sparkle Beach Kira. Keďže Vílinka miluje mačky, pomenovala som ju Kitty. Spolu s Kitty prišla aj jedna nádherná dokonca zberateľská Barbie, ale o tom zase niekedy nabudúce.

Bábika sa mi páči už dlhodobo, túto nádhernú fotku mám uloženú fotku v notebooku už veľmi dlho. Dlhovlasé verzie Sparkle Beach sa mi osobne páčia viac, ale zatiaľ sa ku mne dostali dve krátkovlasé verzie.

Dve krásky od Vílinky. Nádhernú Maročanku si predstavíme nabudúce.

Kitty



Z tejto série mám už od počiatkov svojho zbierania Barbie, ktorú som pomenovala Laura, takže som ich samozrejme odfotila spolu.


Potom mi napadlo zobrať všetky moje plážové Kiry a zoradiť podľa veku. 1992 Sun Sensation, 1995 Tropical Splash Kira, 1996 Sparkle Beach Kira, 1999 Batterfly Art Kira



Prekvapilo ma, ako veľmi podobné oči majú moja prvá a posledná bábika s tvárou Oriental 1980.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....