pondelok 15. júna 2020

Celebritné stretnutie

Ahojte priatelia 😊 Prajem vám krásny pondelok. Pondelky nebývajú u mňa v poslednej dobe extra zvlášť obľúbené, lebo sa zvyčajne rovnajú výletu do nemocnice, ale dnes nie, aspoň nie plánovane, tak mi držte päste 😊

Dnes si dáme fotky z posledného stretnutia s Ľubinom, ktoré sa odohralo pomerne nedávno 04. 06. Ľubino sa zmienil, že sa bude musieť ešte zastaviť v Bratislave a moje srdiečko poskočilo. Ono čakať doma na pôrod a v svojej podstate nikam nemôcť, lebo čo ak by to náhodou prišlo, musím zhodnotiť po 2 mesiacoch, čo som doma, ako nič moc. To čakanie na nejasný dátum mi príde ako nekonečno. Hoci môj drahý bol dosť proti tomu, aby som šla, ubezpečila som ho, že nepoznám mesto na Slovensku, kde by bolo viac nemocníc, ako je Bratislava. Ako už iste viete, tento výlet som prežila bez akejkoľvek zdravotnej záchrany.

Účastníčky stretnutia. Fotili sme v Sade Janka Kráľa, kde sme sa premiestnili z Avionu a potom sme šli do Auparku, ale o tom viac, keď spracujem fotky z obchodov.


Ľuba som o jeho Shakiru poprosila už dávnejšie, ale kvôli opatreniam proti šíreniu korone sme sa stretli až teraz, keďže naše marcové stretnutie sa neuskutočnilo. Shakiry som si veľmi chcela porovnať, či majú rovnaké maľby. Takže hodnotím, že minimálne tieto dve sú čo sa týka maľby totožné.



Ľubo mi najprv nechcel prezradiť, ktoré dve bábiky mi na stretnutie donesie ukázať, ale dal mi indície a ja som to na moje vlastné prekvapenie trafila. Za túto nádherku som mu enormne vďačná. Presvedčila ma, že ju neskutočne potrebujem a o 3 dni som ju vyhrala v aukcii na ebay. Žiaľ, tam jej príbeh asi aj skončí, nakoľko predajca ju stále neodoslal a zatiaľ nereagoval ani na moju správu.




Modrý lak na rukách sa mi veľmi páčil, však je o mne bezpečne známe, že milujem modrú.

Z dielne Carlyla Nueru


Celebrity pokope: Basquiat, Sally Ride a 2x Shakira





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....