nedeľa 6. decembra 2020

2007 Barbie as The Island princess slúžtička - Karin

 Ahojte priatelia 😌 Trochu som vás kvôli zdravotným problémom a iným veciam, o ktorých sa môžete dočítať na mojom osobnom blogu zanedbávala, ale som späť (chcela som napísať a v plnej sile, ale od toho je to ešte dosť vzdialené). 

Každopádne dnes by som vám chcela predstaviť tretiu zo štyroch bábik, ktoré ku mne doputovali z Košíc. Túto bábiku som si vybrala hlavne kvôli mierne raritnej tvári Tango a aj kvôli dosť raritnému telíčku Hobit, ktoré mám vo svojej zbierke len 3x. Krátko pred tým, než prišiel návrh na odkúpenie (ktoré sa neskôr zmenilo na darovanie) tejto bábiky, ju predstavila aj Jitka u seba na blogu.

Karin som fotila v areáli strednej automobilovej školy na konci našej ulice v čase, keď už stredoškoláci boli na dištančnom vzdelávaní. Žiaľ, kým ma zavolala kamarátka von kočíkovať, stihla som urobiť len štyri fotky, sú z 22. 10. 2020, kedy bolo vonku ešte krásne.









10 komentárov:

  1. Panenka je krásná, tahle série panenek z filmu Princezna z ostrova je celá pěkná.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, sú pekné, trochu aj ľutujem, že už nemám fialovú slúžtičku. No, už slúži inde.

      Odstrániť
  2. Kouzelná panenka, zase se Ti sbírka rozrostla o pěkný kousek.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Zbierka sa rozrastá, aj bez môjho pričinenia :-D

      Odstrániť
  3. Krásná, mezi kvítkama jí to svědčí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Dúfam, že čoskoro opäť budú kvetinky.

      Odstrániť
  4. Krásnučká Tango💕, dnes by bola z nej už zberateľská Barbie.😄

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Som rada, že ju mám, mám veľmi rada Tango a keď je ich tak málo :-)

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....