pondelok 7. decembra 2020

Prekvapenie v Dráčiku

 Ahojte priatelia 😌 Keďže window shopping je stále môj veľmi obľúbený a ešte pri ňom veľmi rada fotím, opäť fotky z obchodov (aj dnes som inak nejaké nafotila, teda keďže je 00:10, tak včera, ale tie neviem, kedy vám predstavím, dnes niečo staršie).

Luskáčikovia v Tescu. Vždy mi pripomenú Lucku, lebo viem, že ich má veľmi rada, 02. 11. 2020


05. 11. 2020 som u nás v Dráčiku zažila šok. Mali tam BMR. Z druhej vlny síce len Claudette, ale aj tak. Dokonca aj cena pod 30€ je super.







Vrkôčikoví chlapci ma aj lákali, ale ten plast :-(






10 komentárov:

  1. Ráda vidím oblíbené BMR, Millie a Mbili mám doma.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musím povedať, že ma to príjemne prekvapilo :-) Tieto dve sú podľa mňa z prvej vlny najlepšie :-)

      Odstrániť
  2. Ja mám vďaka Dráčiku konečne svoju vytúženú Millie pod stromček.🙃☺️
    Aj Claudette so stretla v druhom Dráčiku, aj tú už chcem.😄 Ešte viac chcem hrdzavovlasého Kena. Ú nás v dvoch menších Dráčikoch mali BMR, ale v Mlynoch som bola 2x a v najväčšom Dráčiku neboli žiadne.
    Aj ja Luskáčikov milujem, jedného som pred 2 rokmi kúpila v Tescu, bol v teraz i v Barbie stánkoch v adventnom dni. Tá trojica luskáčikoch v našom Tescu nebola.🤔

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to srdečne gratulujem Mary, táto Millie je pre mňa jedna z najkrajších :-) Claudette je žiaľ na opačnej strane môjho rebríčka.
      Luskáčikovia sú super :-)

      Odstrániť
  3. Už mám taky 2 kusy BMR - copánkatou a Pazette. Obě se mi moc líbí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Srdečne gratulujem. Vrkôčikovú Mbili mám aj ja :-)

      Odstrániť
  4. Teda velký výběr BMR, u mě z holek druhé řady zatím zakotvila růžovka Claudette

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No štyri druhy, ale vraj bola videná aj Diva v Dráčiku. U mňa skončila Diva a Tate :-)

      Odstrániť
  5. U nás v Dráčiku BMR vůbec nemají...

    OdpovedaťOdstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....