nedeľa 12. decembra 2021

Júl v obchodoch

Ahojte priatelia 💗 Viem, adventujeme, upratujeme, pečieme, nakupujeme, pripravujeme a nemôžeme sa stretnúť s rodinou v našich domovoch (áno, aktuálna vláda SR je proste unikát). Ja však mám tlupu restov a tak sa oteplíme a presunieme sa do júla do obchodov.

Tesco Senec, 04. 07. 2021

Tesco Senec, 14. 07. 2021

Dráčik Senec, 20. 07. 2021 - No nie je táto RH nádherná? Krásna farba pokožky

Krásna Millie tam chúďa stále straší



Karatistka Daya  no nie je nádherná?

Nie som si istá, či som si tento setík vtedy aj kúpila

Tesco Senec, 25. 07. 2021 - som si spomenula na Hanneton, keďže ona mala tento kočík s bábätkom z Barbie časopisu.

Tesco Senec, 31. 07. 2021 - Krásne Glitz bábiky, hlavne "dolíčková" a "Daisy" sa tešia veľkej popularite.


2 komentáre:

  1. Ráda jsem se vrátila do léta, hezky jsem se s Tebou prošla. A uhodneš, kterou panenku bych si vybrala? Nebudu Tě napínat, byla by to Rainbow High, je moc hezká.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada, pár návratov ešte bude. Tiež sa mi RH páčia čoraz viac.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....