sobota 11. decembra 2021

The Look Winter Weekend

Ahojte priatelia 💕 Prajem vám krásny piatok (teda aspoň dúfam, že článok stihnem dokončiť dnes). Včera opäť snežilo (3x v tomto roku) a ja som sa rozhodla, že je čas konečne od septembra odbaliť tento nádherný doplnkový setík oblečenia. Aj som ho začala vybaľovať, keď mi kamoška napísala, či nejdeme s deťmi von. Jasné, treba ich trochu vyvenčiť, akurát, že som chcela fotiť, kým sa Pán Asistent trochu vylieta v snehu, tak nič.
Prosím pri tejto fotke venujte svoj pohľad za okno na auto vpravo a všimnite si jeho vrstvu snehu. Bude to ešte potrebné.




Tak sme o hodinu a pol prišli domov, Pán Asistent dostal kašu, aj keď mi väčšinu nechal a zaspal a ja som dostala svetoborný nápad, že keď pôjdem vyniesť smeti, vezmem von bábiku na fotenie. Nemusíte sa báť, Pán Asistent sa cez obedný spánok budí zriedka do prvej hodiny a aj keby, tak som bola von fakt asi 5 minút. Proste rýchlovka.





A von:














Vnútri v bytovke som si všimla, že vo vlasoch bábike ostali vločky, tak som vám to odfotila

A doma mi ešte napadlo, že som vám neukázala, že bundička má funkčný zips, tak nech sa páči:


PS: Článok som nakoniec spracovala na tretí pokus. Včera som nahodila asi prvý päť fotiek a zobudil sa Pán Asistent, dnes ráno som sa ho snažila dokončiť, dopadlo to rovnako. No a teraz o pol jednej na obed je konečne hotový. Takže krásny víkend!



12 komentárov:

  1. Moc pěkné.Já se asi nikdy neodhodlám fotit panenky někde venku.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem 🙂 Miši, môj osobný názor je taký, že človek musí robiť v živote veľmi veľa nekomfortných vecí - práca, kompromisy, spôsob cestovania atď a preto by podľa mňa v hobby sa nemal nijako cítiť zle. Nemáš z fotenia bábik von dobrý pocit, lebo ja neviem, ťa uvidia ľudia, môže sa bábika poškodiť atď... Tak to proste nerob. Aspoň v hobby by podľa mňa mal človek robiť to, čo mu je ozaj príjemné, však je to relax, nie ďalší stres 🙂

      Odstrániť
  2. Moc hezké fotky. Myslím, že Pan Asistent byl tak unavený, že spal jako dudek.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) Na šťastie s obedným spánkom nemá problém, to aj pomerne rýchlo zaspí a okolo tých dvoch hodín takmer vždy spinká. Momentálne ťahá už 2,5, tak dúfam, že stihnem dopísať komentíky :-D

      Odstrániť
  3. Hodně povedený lyžařský setík a skvělá volba modelky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásny set, ani som o nom nevedela... :D krásna modelka a podarené fotky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. No, najznámejšie sú asi tie červené šaty. Ja by som si ich priala aj všetky, ale ich ceny sú na mňa trochu moc. Ďakujem. Fotky sa mi páčia, aj keď to bola rýchlovka :-)

      Odstrániť
  5. Krásny setík😍, tento sa mi vždy najviac páčil, aj keď ten od Teba je tiež super.😊 Raz by som chcela urobiť nejaké golfové ihrisko ako diorámu a krásneho tam predviesť.😃 Fotky v exteriéri sa Ti nakoniec vydarili úspešne, ešteže Ti asistent spal, pretože ja ako dieťa som sa zaťala a od dvoch rokov som už nikdy viac poobede nespala. Mala som na to možnosť, nechodila som do žiadnej škôlky.😀

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Mne sa najviac páčia asi červené šaty, ale aj tento zimný je úžasný. No, užívam si, že ešte spí aspoň raz cez deň, inak by to už bolo občas skutočne náročné :-D

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....