pondelok 25. júla 2022

2021 Looks Barbie model 6 - Victorie

Ahojte. Po dlhšom čase vám opäť predstavím Barbie. Je to prírastok z minulého roku a po dlhšom zháňaní, keď som jednu predala a jednu vrátila, som nakoniec našla lepší kus. Rozbalila som ju po takmer trištvrte roku a tak vám konečne ukážem fotky.













Vicky ma príjemne prekvapila. Je krásne jemná a hoci môj najobľúbenejší zberateľ tvrdí, že je jej nová tvár zbytočná, keďže vyzerá ako mix tvári Louboutin a Mermaid, mne to vôbec nevadí a možno práve preto sa mi tak strašne páči. Prehrýzla som aj vysoké telo. Šaty mám ale pripravené pre ňu trochu iné.

12 komentárov:

  1. Krásná Barbie, ta se Mattelu povedla.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, je to nádherná Barbie, však Ty to musíš vedieť 😍

      Odstrániť
  2. Gratuluji taky ji mám ve sbírce.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásna je, ja by som ju musela vidieť asi naživo či ju fakt potrebujem, zatiaľ mi to vychádza ale na Heide

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tomu plne rozumiem, ona je taká estetická víla. Heide je nádherná, tú by som veľmi chcela 😍😍😍

      Odstrániť
  4. Já mám tyhle severské platinové krásky moc ráda, takže tohle je slečna přesně dle mého gusta ;-)

    OdpovedaťOdstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....