štvrtok 28. júla 2022

Rainbow High Winter Break Poppy Rowan

Ahojte :-) Dnes si predstavíme ďalšiu Rainbow High, konkrétne z u mňa posledná, ale pri prestavovaní nám ešte pár chýba. 

Poppy som si objednala na pre mňa dovtedy neznámom e-shope a to gigastore.sk, kde sú RH podstatne lacnejšie než inde. Trvalo to dosť dlho, kým prišla, ale nakoniec prišla a je úplne dokonalá a vôbec netuším, prečo som si až teraz objednala Poppy, keďže táto postavička má motýliky a tie ja milujem, takže som z nej úplne unesená.






Korčule s motýlikmi, proste láska <3

Opasok s motýlikom

Pri druhom otufite som sa rozhodla ponechať podkolienky, lebo sa mi k tým šatám hodili a aj k lyžovaniu sa mi hodili. 

Topcrop tričko s krátkym rukávom.

Mendžestrové šaty sú pre mňa úplne top. Neskutočne sa mi pácia.


Podkolienky nakoniec nevošli do lyžiariek, tak som ich musela vyzliecť.


Takto som si poskladala outfit z tých dvoch a myslím si, že super.

No povedzte, nie je rozkošná?







Potom som spravila takýto letný outfit, len by sa mi k nemu hodili nejaké sandálky.



4 komentáre:

  1. Aj ja ju mám, ešte nevybalenú ale tiež som musela proste 😂. Poppy spolu s Violet sa mi páči v každej kolekcii, nevylučujem do budúcna ani jej kúpu(Violet).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ona je úžasná a na gigastore má vyšla takmer o 15€ lacnejšie než inde. Zimná Violet je úžasná, podľa mňa najkrajšia z Violet všeobecne, pri prvej má dráždi ofina a Cheer mi tým pokreslením na tvári celkovo až tak nesedia, ale aj tak mám dve 😂

      Odstrániť
  2. Má super výbavu. Zaujaly mě lyže, jako křídla nějakého motýla...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem 🥰 áno, tento motív krídel je pomerne častý.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....