štvrtok 8. septembra 2022

Dráčik takmer pred rokom

Ahojte priatelia ☺Samotný nadpis hovorí za všetko a tak sa pozrieme na fotky, ktoré som urobila koncom minulého septembra, konkrétne 30. 09. 2021. Ak nezabudnem, tak si skúsim zájsť presne v tento deň aj tento rok, aby sme si mohli urobiť porovnávačku, ale nesľubujem.

Tak dosť rečí, fotky:
Nádherné RH dvojičky, ktoré ste mohli vidieť u Martinky.
















4 komentáre:

  1. Páni, Dráčik prodává i Sevu. To je dnes málokde, aby se prodávala česká hračka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, majú aj Sevu, aj Kloboucku hop a ešte také stavebnice, ktoré sme mali v družine 😍

      Odstrániť
  2. Ak by som si mala vybrať z HP kolekcie jedného Harryho, tak by to bol práve Harry s Hedvigou a s kuframi.🙂
    S dvojičkami RH som sa zatiaľ ešte v Dráčiku nestretla.🙂

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keby som chcela Harryho, tiež by asi vyhral tento.
      Ja som už mala tú česť aj s týmito dvojičkami aj s tými zo Shadow High.

      Odstrániť

Prvé obchodové

Ahojte priatelia 💗 Trochu som tento rok Barbie blog zanedbávala a k dnešnému dňu mám len štyri články a vo februári žiadny 😱.  Tak som sa ...