piatok 6. januára 2023

Dráčik po Novom roku

Ahojte priatelia :-) V prvom rade vás vítam na tomto blogu v novom roku 2023. Zhodou okolností sa mi podarilo byť v našom Dráčiku hneď dva dni po sebe a tak vám sem dám celkom aktuálne fotky:


Presne kvôli tejto kráske som sa tam ocitla aj na druhý deň






Toto Mattel HP auto spôsobilo celkom rozruch :-) 





A pár fotiek z Pepca



A Dráčik na druhý deň:
V utorok som si ani nevšimla túto Mermaid Power 

Toto usporiadanie troch Millie ma celkom pobavilo.











2 komentáre:

  1. Ja by som z tých niektorých Extra Barbie zhrabla len outfity.🤣 Mňa zatiaľ neoslovila ani jedna Extra.
    U nás pred Vianocami otvorili ďalší Dráčik, veľký a priestranný, povedala by som, že je ešte krajší ako v Mlynoch. A tiež som tam obdivovala HP auto i ostatných hrdinov.🙂

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Wau, u BB jeden Dráčik už dávnejšie zavreli.
      No, ja by som z Extra možno nejaké ojedinelé samostatné kúsky vedela vziať, ale inak idú mimo mňa, preto je u mňa len jediná 🤣
      HP sú krásni 😍

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....