pondelok 19. decembra 2022

2017 Totally Hair Barbie 25th anniversary - Janka

Ahojte priatelia :-)

Koniec roka sa blíži a ja (asi?) chcem stihnúť toho čo najviac a tak si dáme dnes predstavenie bábiky, ktorú tu mám už od 16. 06. 2021, takže viac ako rok.

Keď sa ku mne koncom roka 2020 dostala pôvodná Totally Hair, začala som premýšľať, že by sa mi patrilo zaobstarať si aj 25te výročie, lenže to už bábika samozrejme nikde nebola, ale čo čert nechcel, jedna zberateľka musela z existenčných dôvodov rozpredať veľkú časť (ak nie celú) zbierky (zbierku) a v hromade, ktorú ponúkala, bola aj táto. K tomu som si pribalila ešte jednu dlhovlásku, ale to už je iný príbeh.
Nové dlhovlásky

Jewel Hair Mermaid Barbie pokope




Potom prišlo obdobie môjho predaja zbierky a opätovného nachádzania radosti z bábik a fotenia a všetkého okolo toho. 
Vzala som ju na fotenie, keď som si išla vyzdvihnúť do Mall.sk inú bábiku. Až doma som si všimla, aké sú tie fotky rozmazané, ale žiaľ čas na prefotenie som si už nenašla.






12 komentárov:

  1. Je to krásná panenka, jednoduše Barbie, opravdová od Mattela.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherná, videla som ju u teba naživo, a teda očarila neskutočne 😊.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) No, mňa v Dráčiku alebo takto nikdy neoslovila, ale potom som ju proste zháňala, samozrejme nikde nebola. Na ebay sú tie ceny úplne mimo moju realitu, takže som bola za túto možnosť veľmi vďačná.

      Odstrániť
  3. Jednoznačne je táto Barbie symbolom "tá pravá od Mattela". Takže je super, že si sa k nej nakoniec dostala.😊

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, hoci som si stále hovorila, že ju nepotrebujem, tak som strašne rada, že sa podarila, je v krásnom stave a má úžasné vlasy 😍😍😍

      Odstrániť
  4. Souhlasím s ostatními, ona je prostě synonymum pro barbie naší generace ;-)

    OdpovedaťOdstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....