piatok 24. februára 2023

2022 Barbie Looks, model 08 - Andra

Ahojte priatelia 💗 Vianoce sa nám skončili pred dvomi mesiacmi a tak som sa rozhodla, že je najvyšší čas, aby sme si predstavili nejaké tie darčeky, keďže sa ich naježilo pod tým stromčekom požehnane. Ako prvú si predstavíme krásku s novou tvárou, ktorá sa mi od začiatku veľmi páči. Dokonca sa mi páči aj jej novšia kolegyňa, ale či u mňa skončí je ešte otázne.

Za túto nádherku vďačím Ľubovi, ktorý mi vybral nádherný kúsok a ešte mi ho aj osobne doručil. Bolo skvelé vidieť ho po 2,5 roku. Veľmi ďakujem. 






Mala som k tomu samozrejme aj Pána Asistenta.





4 komentáre:

  1. Gratulujem Ti k nej. Pre mňa určite nebude favoritkou z Looks bábik, ale už som si na ňu zvykla vďaka IG, rovnako ako na malú z prvej sériie Looks.🙂 Mne strašne pripomína jednu našu módnu influcerku Janu, ktorú môžeš nájsť na IG pod menom janatini. Ak by som ju mala, tak sa určite bude volať Jane.😄
    Mne sa viac páči nová kučeravá kráska s touto tvárou. 🙂
    Asistent celkom ladí s modelkou.😃

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Favoritky mám trochu iné, ale mám ju rada. Tá tvár je krásna, škoda, že aj druhá je blond.

      Odstrániť
  2. Tak pro mě na rozdíl od Mary rozhodně patří mezi top, gratuluji :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....