nedeľa 26. februára 2023

Januárové behačky

Ahojte priatelia 💕 prajem vám krásny víkend a dám vám sem opäť nejaké fotky z obchodov, lebo sa mi to tu nejako nakopilo.

Prvé tri sú z Kauflandu v Banskej Bystrici, kde som teda objavila celkom milé Barbie klony ich vlastnej značky, ktoré mali telo pripomínajúce TNT.




Ďalšie sú z nášho seneckého Dráčika, kde ešte vždy objavím niečo nové.

















4 komentáre:

  1. Harry Potter auto je pecka.🤩 A srdiečková Millie sa mi už celkom páči.😃

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, to je :-)
      No, srdiečková Millie ma straší už niekoľko rokov, ale ešte som jej neprišla na chuť.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....