sobota 1. apríla 2023

2022 My first Barbie - Biggie

 Ahojte priatelia 💕 po dlhšom čase som sa dokopala zapnúť starý notebook, ktorý som kvôli problémom s tým "novým" používala začiatkom roka a tak mi v ňom ostalo dosť fotiek a aj fotky môjho prvého prírastku pre rok 2023 a to teda je novinka v svete Barbie a to My First Barbie.

Kúpila som ju začiatkom roka cez FB stránku, kde pani predáva kozmetiku, hračky, jedlo, kozmetiku a takmer všetko možné a nemožné z Nemecka a mala túto Barbie, ktorá ma aj s poštovným do zásielkovne vyšla tesne pod 20€. Už sa predávajú tieto Barbie aj na našich e-shopoch, trebárs na mall.sk. 

Zaujalo ma to, že by mala mať celé telo mäkké - nemá. Má polohovateľné a gumené aj ruky aj nohy a aj ruky sa jej dajú ohýbať pukacím spôsobom. Nemá absolútne nič spoločné s My First Barbie z 90tych rokov. Je väčšia, mohutnejšia a hlavne ťažšia ako bežná Barbie. 

Prišla mi začiatkom roka k mamine a tam som jej urobila prvých pár fotiek.

Krabička nemá akoby ten vrchný plastový kryt, takže bábiku si môžete ochytať v obchode, ak by ste na ňu narazili.



Ako vidíte, mala som pri sebe aj Pána Asistenta

Doplnky sú potom takto zavarené v plaste, aby ich asi ľudia neukradli alebo ja neviem. Dosť ťažko sa potom vyberali.






Tvárička je zväčšená Daya, takže u mňa jasná voľba :-D

Bábika má skôr dievčenskú než ženskú postavu. Prsia má len jemne naznačené, boky/pás žiadne, ale mne to nijako zvlášť nevadí.

Pri sebe mala takúto kabelko-maznačíka zajačika. Je plyšový a veľmi príjemný.

Šiltovka s mašličkou

A obrovská kefa

Tenisky na plnom podpätku. 


7 komentárov:

  1. Jeej no krásna je! Veľmi roztomilý nápad od Mattelu.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta má kukadla jak zrcadla, hezká slečna. Líbí se mi, že to prádlo je naznačené, ale není vybarvené, což by občas mohlo překážet...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Má nádherné oči a líbí se mi to naznačené prádlo, ale že je v tělové barvě, praktické :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, tie okále sú také mega ❤️😍 áno, tá bielizeň je moc fajn.

      Odstrániť
  4. Zaujímavá, mne sa však viac páčili tie staré My first Barbie.🙂

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zaujímavá je, hlavne ma prekvapila jej veľkosť a váha. Tiež sa mi viac páčia staré My First Barbie.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....