sobota 20. mája 2023

Rainbow High Winter Break Ruby Andreson

Ahojte priatelia 💓 Po dlhšej odmlke sa vám opäť hlásim a predstavím vám dnes môj štvrtý prírastok pre rok 2023. Podľa nadpisu už vidíte, že sa jedná o posledný kúsok do mojej zbierky RH WB a teda o červenú Ruby.
Objednala som si ju vďaka Maťke, ktorá ma nahovorila, aby sme si spolu objednali RH za super cenu z Amazonu, ona si vzala Violet a ja Ruby, ktorá mi posledná chýbala do kolekcie. Veľmi som sa tešila, keď mi prišla, ale našla som na nej aj i najviac chýb zo všetkých mojich RH a na istú dobu ma to aj dosť odradilo ďalej sa RH zaoberať, aj keď jednu by som ešte stále veľmi chcela a ďalšie dve sa mi ešte dosť páčia, ale uvidíme.
Teraz sa radšej vrátime k zimnej Ruby.

Ešte v krabici som si všimla, že má šmuhu na nose, ale myslela som si, že to snáď pôjde dole, keď ju vyberiem.

Samozrejme som musela vybrať aj ostatné svoje RH WB.








Na Ruby sa mi neskutočne páčia jej husté krásne vlasy a drobnosti ako napríklad práve toto funkčné vrecko.



Keď som bábiku vyzliekla, našla som ďalší drobný kaz - stehno pravej nohy má inú farbu. Je to detail, ale proste nemalo by to byť, aspoň teda podľa mňa.


Na ľavom stehne má zase takýto nepekný nezbrúsený spoj

Pod vlasmi takéto začervenanie.

A keď som jej chcela obliecť druhý outfit, tak sa jej cez tričko nedala prevliecť ruka. Hovorila som si, že by som to mohla nastrihnúť, ale bála som sa, aby to pri mojej šikovnosti nedopadlo ešte horšie a bola som aj rozladená, že na jednej bábike sa našlo toľko chýb. Síce to boli len drobnosti, ale bolo ich dosť veľa.

Po čase som sa predsa len rozhodla rukáv nastrihnúť a druhý outfit som obliekla roztlieskavačke Ruby, aby ste mali moje Rubinky pokope.





8 komentárov:

  1. Je krásná, vlastně obě Ruby jsou krásné. S těmi chybami to člověka akorát naštve. No, nemělo by to být, takto to odradí od dalších nákupů.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásna je, mrzí ma, že neprišiel najlepší kus. Musím už aj ja nafotiť svoje do kelu 😄. Podařilo sa mi nakoniec zohnať aj Skyler-mall.sk ju naskladnil a dal na ňu aj super cenu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je nádherná. Najprv ma to trochu nahnevalo, ale teraz som s tým už uzmierená. Moja zlatá, ty máš úplne iné radosti teraz :-) No, tak to gratulujem, moja úplne prvá RH, proste srdcovka.

      Odstrániť
  3. Já většinou panenku, která mě takhle nakrkne dlouho neudržím a posílám dál. Mě to prostě otráví a pak už nemám na danou panenku náladu. Každopádně jsem si myslela, že tohle je panenka pro děti na hraní, tak mě překvapuje, že jí ani nejde sundat tričko. Nicméně co do obličeje, tak se mi panenka líbí, ta malba se povedla...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To chápem, ale v rámci toho, že už sa nezháňa úplne najlepšie, tak som to nechala tak. Ono, jej to tričko nešlo obliecť, musela som ho trochu nastrihnúť.

      Odstrániť
  4. Tak už aj RH má svoje nedostatky... 😢Škoda, ak by to bola len jedna vada, ale toľko. Inak je to krásna červená kočka.❤️

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veru majú :-( Ja nádherná, len tie drobnosti ma vtedy rozladili riadne.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....