nedeľa 20. augusta 2023

Vivo v júli

Ahojte priatelia 💓 prajem vám všetkým krásnu nedeľu. Keďže sa mi v poslednej dobe nejako nedarí fotiť nič z prírastkov, tak vám sem dám aspoň fotky, ktoré som urobila v Dráčiku a Pepcu pri príležitosti mojej návštevy OC Vivo v Bratislave počas júla.










Pepco Barbie obdobie


4 komentáre:

  1. Juuj po tú Victoriu už by som si mohla niekedy zájsť 🥰. Mermaze sú fakt krásne,tá s reťazou vo vlasoch má tiež láka...ale stačí mi, stačí mi...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veru áno, tá jej pusinka je úžasná <3 áno, sú úžasné, ale tak nemám ani jednu a viem, že by som pri jednej neostala a nemám teraz čas ani na tie bábiky, čo mám doma, takže ich len obdiujem v obchodoch

      Odstrániť
  2. Ach, tam majú ešte BMR v Dráčiku. U nás už nie sú...😌 Barbie obdobie bolo super.😍 Som na seba nasratá, že som ešte nezobrala jedny Barbie gumičky, keď ich vidím na fotke...😏

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veru, mali, ale tak bolo to pred pár mesiacmi, ale teraz som objavila, že neďaleko nás je nové obchodné centrum a v ňom Dráčik, tak uvidím, čo budú mať tam.
      No, to ma mrzí a áno, Barbie ošiaľ bol super.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....