utorok 8. augusta 2023

Style 4 v krabici

Ahojte priatelia 💙 Dnes vám predstavím bábiku, ktorú som dostala na Vianoce 2022. Pôvodne som si chvíľu aj myslela, že ju nevybalím, tak som ju nafotila ešte v krabici. Momentálne mám však fotky v troch notebookoch, tak sa mi ťažšie robia články a myslím, že viaceré fotky mám v notebooku, ktorému sa žiaľ pokazilo nabíjanie a keďže mám použiteľné ďalšie dva a ešte potenciálne sa mi rysuje aj pracovný, oprava zatiaľ neponáhľa, ale určite ho časom dám opraviť, aby som sa dostala aspoň k fotkám, ktoré sú v ňom uväznené, ale to bol taký menší odklon od témy, tak sa k nej vráťme.


Krabica má zapínanie na magnet, čo ma veľmi potešilo.


Vtedajšie Style spolu. Ešte ma dosť láka Lea.












8 komentárov:

  1. Sice je balení luxusní, krabice super, ale je dobře, žes panenku nakonec vytáhla ven. Je moc pěkná a oblečení se taky povedlo :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi tak nejak :-) Akože pobudla si v nej cez pol roka u mňa, ale nakoniec je von a ja som nadšená <3

      Odstrániť
  2. Hezká a oblečení a doplňky vypadají parádně

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásna 😁.Ale mimo krabice je to isto väčší zážitok. Oblečenie vyzerá luxusne 😀.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Je krásna, neuznávam nevybalené bábiky.😃 Tak je skvelé, že si sa rozhodla ju vybaliť.🙂 Balenie má táto séria luxusné.😊

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja obdivujem ľudí, ktorí dokážu bábiku kúpiť s tým, že ju nevybalia. Mám síce aj ja pár v krabici, ale stále bojujem s pokušením ich vybrať :-) Áno, tá magnetická krabica je krásna, škoda, že to oblečenie nedali tak, aby sa dalo znovu do tej krabice pekne naaranžovať.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....