piatok 3. novembra 2023

2023 Barbie with surf - Karina

Ahojte priatelia 💖 Dnes vám predstavím poslednú bábiku, ktorú som fotila v septembri pri jazere. Túto krásku sa dalo kúpiť aj v našich obchodoch, ale ja som sa ju rozhodla kúpiť cez Vinted, keďže tam bola cca za polovičnú sumu, originál zabalená.



Látkový uteráčik som omylom skoro vyhodila, ale nakoniec bol zachránený.













4 komentáre:

  1. Jeej,táto sa mi veľmi páči,som rada, že ju takto u teba môžem poobdivovať❤️.Konečne po x rokoch Barbie ktorá má reálne plavky😅.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Koukám, že co má plavky, tak šlo v září k vodě... Ani se nedivím, letos v září jsem se koupala i já ;-) Sympatická slečna :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, čo sa dalo, to som vzala :-D Tak keď mám raz už to jazero 5 minút od bytovky, tak to treba využiť :-D

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....