štvrtok 2. novembra 2023

1995 Jewel Hair Mermadi Barbie AA - Feya

Ahojte priatelia 💗 Dnes je u nás strašné počasie a tak som sa chcela aspoň na fotkách vrátiť do nejakého lepšieho a predstaviť vám krásku, ktorú mám doma už od júna 2021, ale až v priebehu tohto septembra sa mi ju podarilo nafotiť. Oblečenie si požičala od svojej belošskej verzie, keďže mi prišla bez neho, ale mám aj pre ňu, ale žiaľ ešte v Štátoch, no pre teraz to nevadí.

Prišla ku mne spolu s Jankou od Mišky a ja jej za obe dlhovlásky veľmi ďakujem. 

O existencii tejto bábiky som sa dozvedela až v dospelosti, keďže v detstve som obdivovala v katalógu tento obrázok:

Midge a Teresu sa mi podarilo získať úplne nové v krabici. Belošku Barbie v hranom stave a žiaľ nie vo veľmi zachovalom a černoška je v krásnom stave a v rámci jej cien, už nebudem po nej pátrať. 










4 komentáre:

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....