streda 27. marca 2024

2023 María Félix Barbie

Ahojte priatelia 💖

Dnes vám predstavím bábiku, ktorú mám doma už niekoľko mesiacov a je to pre mňa jasná hviezda roku 2023. Páčila sa mi od začiatku, ale proste nebola len tak dostupná, ale neskôr ju za veľmi lákavú cenu predával jeden český kolega a ja som neodolala a už išla ku mne.

Prišla ku mne pár dní po mojich narodeninách, ku ktorým som si ju pôvodne chcela nadeliť, ale nakoniec som sa rozhodla, že hlavne kvôli nedostatku času popri nástupe do práce, ju nechám na vianočnú kopu.

Išla so mnou vtedy aj do práce a očividne okrem toho, že bola herečka a speváčka by chcela byť aj šoférka.

O existencii tejto pani som sa dozvedela až keď vyšla jej Barbie, čo je pri mne úplne bežné. Myslím si, že jej podoba sa veľmi podarila.


Bábika dostala vlastnú tvár a plnokĺbové hybridné telo, má totiž MTM kolená. Podľa mňa úplne zbytočne, ale OK.


Neskutočne sa mi páči, že je taká antiBarbie. Proste pre mňa je pre to veľmi zaujímavá, kolega - zberateľ ju práve kvôli tomu predával.









4 komentáre:

  1. Má nádherné šaty. Třeba by slušely i jiným :-) výraz antibarbie je asi přesný, možná by mě ani nenapadlo, že je to Mattel. A o této dámě slyším také až díky panence. Gratuluji ke splněnému přání

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Šaty sú pekné, ale z hrozného materiálu :-(
      Ďakujem, áno, na prvý pohľad nevyzerá ako Mattel.
      No, u mňa je to už bežné, že tieto žienky z Inšpiratívnych žien alebo Shero série spoznávam vďaka Barbie.
      Ďakujem :-)

      Odstrániť
  2. Je moc krásná, taková nevšední Barbie. Dobře jsi udělala, že jsi ji koupila.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, som z nej stále unesená. Tiež si myslím :-D

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....