štvrtok 28. marca 2024

Prvé obchodové

Ahojte priatelia 💗

Trochu som tento rok Barbie blog zanedbávala a k dnešnému dňu mám len štyri články a vo februári žiadny 😱. 

Tak som sa rozhodla, že je na čase vám sem dať pár fotiek, hoci majú takmer dva mesiace. Začiatkom februára som sa ocitla s rodinkou a mojou maminou v Avione v Bratislave a tak som tam čo-to pofotila:

AllToys ma ničím závažným neprekvapil a v podstate ani Dráčik.

Tenisáka askosi nikto nechce ani za 16,50 €. 


Táto Daya sa mi celkom páči, akurát mám z nej od proma pocit, že je taká lacnejšia a jednoduchšia verzia Style.


RH+SH stena v tomto Dráčiku ma vždy tak nadchne. 

Škoda, že táto baletka Daya je taká plastová, inak má krásnu farbu.




2 komentáre:

  1. Ta stěna s RHje úžasná. Kde jsou ty časy, kdy byly takové stěny s Barbie.

    OdpovedaťOdstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....