streda 5. decembra 2012

Budúcnosť je neistá? Alebo istá? Alebo plán na rok 2013?

Po preštudovaní Ľubovho blogu sa mi zapáčil nápad urobiť si taký shopping wish list na rok 2013. Uvidíme, aké bude na konci roka porovnanie, čo pribudne mimo listu a čo z listu sa nedostane :)

Alice - pre mňa jedna z najkrajších bábik všetkých čias, pre mňa jednoducho láska na prvý pohľad


že by sa ku mne dostal môj detský sen? No uvidíme...
Zo Surf City kolekcie jednoznačne moja favoritka:


Mám možnosť teraz kúpiť Summer používanú, ale neviem či ísť do toho, či počkať až bude opäť na ebay...tak babo raď, ale z nich sa mi tak všetky páčia, že by som ich chcela všetky

Najlepšie všetky, ale ako skromné dievčatko aspoň jednu jedinú...keďže stavby sú moja srdcovka aj na puzzle
Bubbling Mermaid Barbie by v mojej zbierke starších mermaids už nemala chýbať...


Aspoň jednu jedinú...lenže ktorú? Moje favoritky sú z kraja...aj keď?


Butterfly art seria...okrem Barbie by sa mi páčila asi každá, aj keď tá azijská tvárička mi nedá spávať :)

A že by dvojička k mojej Ashleigh? Nuž možná se i to stane pravdou...
Tak pevne verím, že budúci rok sa mi podarí skompletizovať túto dvojstránku katalógu, chýba mi Fountain Mermaid Barbie už len :)

2 komentáre:

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....