pondelok 3. decembra 2012

Dream Glow séria

Nádherná séria, z ktorej mám Barbie. Je prekupovaná cez ebay. Nemala ani pôvodné pyžamko (kúpila som tiež na ebyi) a mala iba hviezdičkové sponky do vláskov. Všety fotky v tomto článku sú stiahnuté z internetu.Bábiky majú penové telíčko a sú určené na spinkanie. Na rozdiel od Slumber Party serie sa im ale nezatvaraju očká pod vplyvom tepla, za to im ale krásne svietia vlásky a hviezdičky :)
A podľa mňa hviezda tejto série, ktorú by som strašne strašne strašne chcela:

Toto som zistila, že je fotka od Žížy, tak sa ospravedlňujem, dúfam, že nebude vadiť, že som ju použila, mám ju v PC už dlho, lebo keď dám do googlu vyhľadať dream glow barbie, nájde väčšínou pôvodnú dream glow a keď nájde túto nádhernú softinku, tak sú to fotky práve od Žížy :)

Nádherná Barbie, ktorá má čestné miesto v mojej postieľke. Ako malé dieťa som veľmi chcela prvú softinku Bedtime Barbie, ktorú snáď tiež ešte zaradím do svojej zbierky.

Pekný hybrid

AA Barbie 

S rozpustenými vláskami:


V plnej kráse:

A Christie:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....