pondelok 24. decembra 2012

Monika vo Viedni

Ahojte!
Volám sa Monika a k Nikuške a Vikynkovi som sa dostala niekedy na prelome jar-leto 2012. Mám jedno z najohybnejších telíčok, aké Mattel vyrobil (podľa mňa naohybnejšie, lebo také pózy ako viem urobiť ja).
A takto ma vzali do Viedne:


Takto sme sa fotili pri poštovej búdke na vianočných trhoch (Nikušik, Janík a Lucinka). Ja som v taške a spinkám v Nikušinkinej čapičke, kde ma uložila :):

A takto som pomáhala nájsť, čo sme potrebovali:


A takto ma to hľadanie cesty zmohlo:

A takto to vyzeralo v parku, kde sme boli hľadať protilietadlové veže z druhej svetovej vojny a našli sme:








A takto som liezla na zátarasu pri Flakturme:



A takto ma fotil Viky:




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....