piatok 1. februára 2013

Co-star mermiad barbie purple - Olívia

Môj najnovší úlovok a druhý v tomto roku je Co-star mermiad Barbie purple, ktorá je z Príbehu morskej panny 1. Olivia dostala meno od olivovej ratolesti, ktorú dostávali víťazi. Ja som ju vyhrala na ebayi v dražbe, takže preto napadlo takéto meno nášmu Vikynkovi. Olívia patrí medzi bábiky, ktoré majú všetko oblečenie namaľované priamo na tele. Dá sa posadiť, má výklopné rúčky a prekrásny fialový melír vo vláskoch, ktoré sú krásne husté :) Prišla síce celá zacuchaná a musela som ju pracne rozčesávať, čím som jej trochu vyčesala vlnky, ale aj tak je krásna :) Mení sa jej teplotou farba mušličiek na náhrdelníku. Opäť raz Mattel - výraznejšia farba sa prejaví pri nižších (studenších) teplotách :(
Prvý obrázok je stiahnutý z internetu a predstavuje Olíviu a jej modrú sestričku :)

Na druhom obrázku je modrá verzia:

A tu je v krabici:





Zaber na dekolt (mušličky sú v nižších teplotách modré, vo vyšších biele):

Detail na náušničku

Záber na vlásky

Pohľad na hlavičku zhora:


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....