sobota 23. februára 2013

Vánoce v únoru...balíček od Hanneton

Prvým balíčkom, ktorý došiel tento týždeň, bol od Hanneton. Aj keď po všetky som si šla naraz v piatok. Bol aj prvý, ktorý som otvorila, pretože to bola celkom milá škatuľka a mala som so sebou len kabelku, tak som ho otvorila už na pošte. A zažila som prekvapenie. Ako som už spomínala v balíčkoch ma nečakalo len očakávané ale hlavne neočakávané. Už samotný návrh danej blogerky, zberateľky, neskutočne kreatívnej a super žienky mi vyrazil dych. To, čo však bolo v škatuľke mnou doslova zamávalo. Snáď sa raz aj ja takto odvďačím. Keďže mi dnes blbne ukladanie viacerých fotografií, tak bude z každého len jedna. Možno až to blog.cz opraví, tak ich sem dohodím.

Nedávno som vyjadrila svoje prianie dostať šatočky od Hannteon, ktorej prácu nehorázne obdivujem a slintám a smekám. Na to ma táto víla z Čiech oslovila, nech si teda určím aké a keďže najviac sa mi vždy páčili dáke s tým sexi rázporkom, stala som jedným kúskom hrdou majiteľkou.

Aj keď dohovorené, ale stále pre mňa neuveriteľné prekvapenie a moja prvá darovaná Barbie, ak teda nerátam, že mi nejaké kúpil Viky a za peniaze, čo mi dali naši na narodky, tak prvá úplne darovaná. Je nádherná. Hoci Hanneton a aj iných veľmi toto menšie telíčko nezaujalo, ja si myslím, že je krásne. Neviem, či u Hanneton mala táto prekrásna Glam Beach Nikki meno, no u nás sa volá Clea :) Sestrička Secretka je z nej celá paf.

A pri prvom otvorení som zbadala, že toho bude viac, než som čakala, ale až doma som sa dostala k väčšiemu prieskumu a vykľula sa z toho táto nádherná šestica šatočiek:

Šatočky s nádherným výstrihom predstavila Julka a šaty v oranžovo-červenej zase Ľenočka

Modrú dvojicu predstavili Marita a Jasmine.

Krásne šatočky v strihu a lá morská panna predstavila Pinky a ružové ružovučká Amy.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....