pondelok 25. februára 2013

Vánoce v únoru ... balíček od Zuzky & Elišky

Tento krásavec ma zaujal už u Zuzky a kam som ho chodila takmer denne obdivovať. Už som sa vzdávala nádeje na neho, keď mi Zuzka povedala, že v ČR je ešte v pohode zohnateľný a tak mi ho zohnala :) A mám z neho takú nehoráznu radosť...Basicky ma najprv vôbec nezaujali, ale od kedy mám nášho nádherného Davidka, tak som s nimi včera strávila celý deň na internete a teraz už viem, že bude mať veľa sestričiek :)

Hoci môj krásny Basic 17 002 prišiel už v piatok, nerozbalila som ho (do dnes netuším, ako som to dokázala), lebo som si ho chcela odfotiť, ale v sobotu ráno som sa už na neho vrhla.







Ešte v krabici si ho prezerali hlavne postieľkové bábiky Vianna a Vivien, ale Davida bohužiaľ pyžamkové slečny vôbec nezaujali, hoci sú mimoriadne prítulné.

Bez čierneho svetríka je tiež krásny

Svoju partnerku si vybral jednoducho, hoci v hre bolo viac dám, jeho srdce si získala čokoládová Ebony a bola z toho láska na prvý pohľad.

















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....