sobota 29. júna 2013

Extreme green Skipper - Heidi

Heidi je mojou druhou bábikou zo série Cool Colors. Chcela by som ju raz mať celú, uvidíme, či sa to podarí už tento rok. Heidi prišla ku mne cez nemecký ebay z Mníchova a meno má po svojej predávajucej. Prišla originál v nerozbalenej krabici a je naozaj krásna. Telo má teen Skipper, ktoré ja síce moc nemusím, ale aj tak je prekrásna. Toto telo sa mi ešte páči ako Pearl Beach Skipper.


Poznávacím znakom tejto serie sú náramky na pravej rúčke a namaľovaný prstienok na palci pravej ruky a nalakovane nechtíky. Takto tieto bábiky rozoznáte aj nahé.

Spolu s Purple Panic Christie


Porovnanie telíčok....preto moc nemám rada telo Teen Skipper, lebo ma rovnako dlhé nohy ako Barbie, ale oveľa chudšie a tak vyzerajú ešte dlhšie , ale v porovnaní s Barbie ma o niečo menši zvyšok tela a mne to príde také neproporčné, ale ako Mattel mysli :)

Teen Skipperky spolu

Heidi a Mia (moje Teen Skipperky)

Jednym z poznavacich prvkov tela Teen Skipper je prstienok osadeny do pravej ruky.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....