nedeľa 16. júna 2013

Výstava Barbie Aupark

Fotky z vystavy som sa rozhodla delit do clankov po radoch, aby toho nebolo v jednom clanku prilis vela. Prvy rad vitrin bol pre mna osobne asi najkrajsi, pretoze v nom boli babiky z obdobia mojho detstva a vacsinu z nich som poznala a par dokonca aj mam a prave prva vitrina ma presvedcila o krase zelenej Cut and Style.

Prva vitrina sa zamerala na dlhovlasky z 90tych rokov a tak tu najdeme Hollywood hair, Totaly hair, Cut and Styel, Magic Hair Mermaid a mnohe dalsie nadhery.



Druha vitrina bola venovana Barbie zobrazujucim hviezdy + spevacky Barbie

Spice Girls hadam kazdy rychlo odhalil

High school musical


Spevacka Teresa a Barbie

Sher, Shakira, Gwen ci Mary Kate

co by to bola vystava bez kultovych 90210 ...Dylan, Brandon, Kelly, Brenda...no kto nepozeraval, nech hodi kamenom :-D

Kraska, ktoru opat nedokazem identikovat


Tretia vitrinka bola venova prevazne sportovym dievcencom, kde mozeme vidiet zimne Barbie, skakajucu do vody (davnejsie chcem!), gymnastiky(pre Zuzku aj modra olympionicka blondynka), flying hero a mnohe dalsie, druha cast vitrinky bola venovana setikom


















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....