nedeľa 16. júna 2013

Výstava štvrtý rad

Štvrtý rad vitrín tvorili opäť pre mňa známe tvare, ktoré ma vždy potešia a opäť sa v týchto vitrínach našli aj bábiky, ktorí mam sama doma :-)




A na tejto fotke aj kráska, ktorú má môj krásny odo mňa...Sur Up/Tropical Beach Nikki





Ďalšia vitrína sa tiež venovala FF ale tubovkám a tiež tam bolo viacero plážových Barbie.

Prekrásna copiková bábika, ktorú chodím okukávať k Hanneton.


Od tejto zelenkavej bábiky mám šatočky, hoci som ju nikdy nemala

Na tejto je aj FF PJ collection Summer, ktoru chodim pozdravovat k Lubovi a mozno raz sa objavi aj u nas :-)



A na tejto fotke v pozadi uz vidiet moju krasku



Tretiu vitrinku otvarali Butterfly art Christie a Barbie

Pod nimi seria Riviera a Mermaid tale

Beach Bath Fun seria

Hairtastic 2011, zberatelska crievickova a sit in style Kira a Teresa (nepoznala som, ale den po vystave som na ne narazila u jednej predavajucej na bazosi)

Hairtastic 2011

crievickova

Fashionistas - tu Sporty v strede by som hrooooozne chcela

Hairtastic 2012

Sit in style Christie

Fashionistas Swaping Style

California beach Nikki a Butterfly Teresa

A v poslednej rade boli nase milovane BB, kedze ja si presne cisla nepamatam a boli tam aj ine zberatelske babiky, nechvam vas si to len uzivat. Prijemny zazitok!

Tuto kocku v plavkach nepoznam, takze kto by mi dal identifikacne udaje, toho budem mat celkom rada

Cernostiatko, ktoremu sa v Dracikovi vyhrazam, ze ak tam bude aj nabuduce, tak si ho vezmem, snad mozno niekedy to predsalen urobim.

Prekrasna Terkina Julka






















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....