nedeľa 25. augusta 2013

BB 001 *02 - Lara

Lara pricestovala spolu s Trinity od pani zo Žiliny. Boli obe aj s poštovným za 45 €, čo sa mi ešte zdala celkom prijateľná sumička. Larinu tváričku som obdivovala už v kolekcii 35, ale keď som ju uvidela aj s telom, bol to pre mňa šok, aká je nádherná. Začínam mať dojem, že každá BB má niečo do seba a nakoniec ich tu budem mať všetky.





Lare sme vyskúšali dať šaty, ktoré pani predávala a nedávno sme ich videli v Dráčiku v originál sete a boli sme nadšení, za akú cenu sa nám ich podarilo zohnať, keďže celý set stojí necelých 15€, čo je celkom dosť. Lara je v nich úžasná a snáď sa mi výnimočne páči v týchto šatách ešte viac ako v pôvodných, čo je u mňa úplný nezvyk, zvyčajne zháňam dievčatám pôvodné oblečenie.




1 komentár:


  1. Jo, tiež si rada ešte spomeniem na to, ako som obliekala bábiky, ale je to už proste minulosť a teraz mám čo robiť so sebou, aby som obliekla vôbec seba a aj svoje deti. Moje deti majú celkom dosť radi oblečenie z vlny , tak im ho rada doprajem a rovnako tak aj sebe a trebárs aj babičke alebo dedovi :)

    OdpovedaťOdstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....